Kad se damice srede za reviju


Uz takvu rasvjetu, cijele zidove rasvjetnih panela, na Gradinu na Trsatu moglo se te večeri doći snimati Nikonom D1. Šta Nikonom D1, moglo se doći Nikonom FM10 i ISO 200 filmom. Šta Nikonom FM10, moglo se doći snimati lomografom. Kad profesionalci postave rasvjetu, sve je prilagođeno donošenju dobrih fotografija u redakcije. To znači da fotograf mora birati kadar i trenutak, i malo paziti na osnovne parametre snimanja ali se ne mora previše plašiti oko toga hoće li mu snimanje uspjeti. I jasno, kad manekenke hodaju prema gledalištu poželjan je brzi autofokus jer je gotovo sigurno da ih snimate teleobjektivom s plitkom dubinskom oštrinom pa je izoštravanje “na oko” težak zadatak za optoelektroniku modernih digitalaca. Stari su fotografi bili izvrsni i u ručnom izoštravanju, ali je činjenica da su im objavljivane i fotografije s toliko neoštrom slikom da ih danas ni male provincijske novine ne bi ni uzele u obzir.


Fotografije: Copyright Tvrtko Maras / Tranzistor.hr / sva prava pridržana