Zbog velikog broja upita vezanih uz uspostavu i organizaciju karantene/samoizolacije za vozače u sklopu objekata tvrtke, u nastavku teksta su detaljna pojašnjenja što treba učiniti, kome se obratiti i ostale pojedinosti.

 

ZAHTJEV PRIJEVOZNIKA ZA ODOBRENJE FORMIRANJA KARANTENE UNUTAR VLASTITIH POSLOVNIH PROSTORA

  • PODNOSI SE STOŽERU CIVILNE ZAŠTITE OSJEČKO-BARANJSKE ŽUPANIJE PUTEM CENTRA 112 NA ADRESU E-POŠTE osijek112@mup.hr

U ZAHTJEVU TREBA NAVESTI:

  • NAZIV TRGOVAČKOG DRUŠTVA/OBRTA I OIB
  • IME I PREZIME ODGOVORNE OSOBE (+ KONTAKT TELEFON)
  • IME I PREZIME VOZAČA KOJI ĆE BITI NA MEĐUNARODNOM PRIJEVOZU KOJI ZAHTIJEVA BORAVAK KARANTENU I NJIHOVE PODATKE (OIB I KONTAKT TELEFON)
  • IZ KOJE ZEMLJE/ZEMALJA VOZAČI DOVOZE ROBU
  • KOJI GRANIČNI PRIJELAZ/PRIJELAZI ĆE SE KORISTITI
  • MJESTA ISTOVARA
  • MJESTO KARANTENE ZA VOZAČE (ADRESA)

PREDLOŽENI OBJEKT/OBJEKTI ZA KARANTENU MORA/JU IMATI:

  • OSIGURAN PARKING ZA KAMIONE
  • OSOBLJE 24/7 (OSOBE ZADUŽENE ZA EVIDENCIJU ULASKA I ODLASKA VOZAČA-IZOLANATA, KOJE SE BRINE ZA ODRŽAVANJE SMJEŠTAJA, HIGIJENE, DEZINFEKCIJU TE OPSKRBI I RASPODJELI OBROKA). BROJ OSOBA PO LOKACIJI OVISIT ĆE O SMJEŠTAJNIM KAPACITETIMA KARANTENE
  • SREDSTVA ZA ODRŽAVANJE OSOBNE HIGIJENE I PROSTORA, SREDSTVA ZA DEZINFEKCIJU, POSTELJINU I OSTALE NUŽNE POTREPŠTINE

PROSTOR SE OBAVEZNO DEZINFICIRA PRIJE SVAKOG ULASKA VOZAČA-IZOLANTA I NAKON NJEGOVOG ODLASKA (SREDSTVIMA ZA ČIŠĆENJE)

Stožer civilne zaštite Grada Đakova.